Γιατί να συμμετέχει κάποιος σε αυτό το έργο;
Σε αυτόν τον συνεχώς εξελισσόμενο και τεχνολογικά μεταβαλλόμενο κόσμο στον οποίο ζούμε, όπου η πρόσβαση σε πηγές πληροφοριών, πολλές φορές, ξεπερνά τη φαντασία μας, ο μετά – πανδημικός τουρίστας είναι πιο έμπειρος και καλύτερα ενημερωμένος, και πρωτίστως ενδιαφέρεται περισσότερο για τις επιπτώσεις που προκαλεί όταν επισκέπτεται έναν προορισμό, όχι μόνο σε περιβαλλοντικό αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο.
Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας έχει ασφαλώς τροφοδοτηθεί από την ανάπτυξη πολλών τεχνολογικών λύσεων και έξυπνων εργαλείων που βασίζονται στα δεδομένα της τουριστική αγορά, τα οποία στη συνέχεια προκάλεσαν αναστάτωση στους συμβατικούς τρόπους με τους οποίους οι εμπορικές συναλλαγές και η εμπειρία των πελατών γίνονταν παραδοσιακά. Έχοντας κατά νου αυτό το νέο σενάριο, είναι εξαιρετικά σημαντικό οι τουριστικές ΜΜΕ να επιβιβαστούν στο άρμα της καινοτομίας για να εκμεταλλευτούν πλήρως όλα τα πλεονεκτήματα που μπορούν να επωφεληθούν από την εφαρμογή ψηφιακών και μετασχηματιστικών αλλαγών στις καθημερινές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Αυτή η μετάβαση σε έναν πιο ψηφιακά καθοδηγούμενο κόσμο θα προκαλέσει αναπόφευκτα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που θα προσθέσουν μεγαλύτερη αξία στο προϊόν – υπηρεσία των επιχειρήσεων, με μικρότερο οικολογικά αποτύπωμα.
Για το σκοπό αυτό, το έργο RESETTING θα βοηθήσει τις επιλεγμένες ΜΜΕ να κατανοήσουν καλύτερα τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά και θα συμβάλλει στο να γίνουν, οι τουριστικές ΜΜΕ, όχι μόνο πιο κερδοφόρες, αλλά και πιο καινοτόμες, ανταγωνιστικές και βιώσιμες μακροπρόθεσμα.
Το Έργο RESETTING έχει προκηρύξει την δεύτερη ανοικτή πρόσκληση επενδυτικών προτάσεων, προκειμένου να δώσει την ευκαιρία στις Ευρωπαϊκές ΜΜΕ να γίνουν αποδέκτες της χρηματοδότησης. Η πρόσκληση αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των ΜΜΕ για την ενθάρρυνση και υιοθέτηση καινοτόμων, ψηφιακών, έξυπνων λύσεων και νέων τεχνολογιών, οι οποίες θα βελτιώσουν τη τουριστική επιχειρηματικότητα αλλά και την τουριστική προσφορά γενικότερα. Η παρούσα πρόσκληση αφορά επίσης την κατάρτιση πάνω στις επιχειρηματικές ανάγκες που χρειάζονται οι τουριστικές ΜΜΕ ώστε να προσαρμοστούν στις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.
Θα χάσετε αυτή την ευκαιρία;