ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

x

RESETTING

x

1η πρόσκληση για υποβολή προτάσεων από ΜΜΕ τουρισμού
Εισαγωγή

Στη σελίδα αυτή θα σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε πλήρως την πρόσκληση RESETTING για τις ΜΜΕ. Παρακαλούμε, αφιερώστε χρόνο για να τη διαβάσετε προσεκτικά και αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να στείλετε τις ερωτήσεις σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

opencall2022@resetting.eu 

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό!

Εάν είστε

μικρομεσαία επιχείρηση (ΜΜΕ), όπως ορίζεται στη σύσταση 2003/361 της ΕΕ

ή τουριστική ΜΜΕ και ανήκετε σε μία από τις ακόλουθες κατηγορίες:

• Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα
• Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής
• Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα (π.χ. τροχόσπιτα κ.α.)
• Δραστηριότητες ταξιδιωτικών πρακτορείων, γραφείων οργανωμένων ταξιδιών και υπηρεσιών κρατήσεων και συναφείς δραστηριότητες

Και είστε εγγεγραμμένοι σε μια από τις ακόλουθες γεωγραφικές περιοχές:

• Στην επαρχεία της Ταραγόνα (Ισπανία)
• Στη Μητροπολιτική περιοχή της Λισαβόνας (Πορτογαλία)
• Στην Επαρχεία Ηρακλείου (Ελλάδα)
• Στα Τίρανα, Βλόρα, Σκόνδρα, Τζιροκάστρα, Φιέρι, Μπεράτι ή Κόρσα (Αλβανία)
• Coastal municipalities of the Marche region: San Benedetto del Tronto, Grottammare, Cupra Marittima, Pedaso and Porto San Giorgio (Italy)

Τότε γίνετε μέλος του Έργου μας και υποβάλετε το Σχέδιο Δράσης σας για να χρηματοδοτηθείτε!
Γιατί θα πρέπει
η ΜΜΕ σας
να συμμετέχει;

Σε αυτόν τον συνεχώς εξελισσόμενο και τεχνολογικά μεταβαλλόμενο κόσμο στον οποίο ζούμε, όπου η πρόσβαση σε πηγές πληροφοριών, πολλές φορές, ξεπερνά τη φαντασία μας, ο μετά – πανδημικός τουρίστας είναι πιο έμπειρος και καλύτερα ενημερωμένος και πρωτίστως ενδιαφέρεται περισσότερο για τις επιπτώσεις που προκαλεί όταν επισκέπτεται έναν προορισμό, όχι μόνο σε περιβαλλοντικό αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο.

Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας έχει ασφαλώς τροφοδοτηθεί από την ανάπτυξη πολλών τεχνολογικών λύσεων και έξυπνων εργαλείων που βασίζονται στα δεδομένα της τουριστική αγορά, τα οποία στη συνέχεια προκάλεσαν αναστάτωση στους συμβατικούς τρόπους με τους οποίους οι εμπορικές συναλλαγές και η εμπειρία των πελατών γίνονταν παραδοσιακά. Έχοντας κατά νου αυτό το νέο σενάριο, είναι εξαιρετικά σημαντικό οι τουριστικές ΜΜΕ να επιβιβαστούν στο άρμα της καινοτομίας για να εκμεταλλευτούν πλήρως όλα τα πλεονεκτήματα που μπορούν να επωφεληθούν από την εφαρμογή ψηφιακών και μετασχηματιστικών αλλαγών στις καθημερινές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Αυτή η μετάβαση σε έναν πιο ψηφιακά καθοδηγούμενο κόσμο θα προκαλέσει αναπόφευκτα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που θα προσθέσουν μεγαλύτερη αξία στο προϊόν – υπηρεσία των επιχειρήσεων, με μικρότερο οικολογικά αποτύπωμα.

Για το σκοπό αυτό, το έργο RESETTING θα βοηθήσει τις επιλεγμένες ΜΜΕ να κατανοήσουν καλύτερα τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά και θα συμβάλλει στο να γίνουν, οι τουριστικές ΜΜΕ, όχι μόνο πιο κερδοφόρες, αλλά και πιο καινοτόμες, ανταγωνιστικές και βιώσιμες μακροπρόθεσμα.

Το Έργο RESETTING προκηρύσσει την πρώτη ανοικτή πρόσκληση τον Ιούνιο του 2022, προκειμένου να δώσει την ευκαιρία στις Ευρωπαϊκές ΜΜΕ να γίνουν οι πρώτοι αποδέκτες της χρηματοδότησης. Η πρόσκληση αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των ΜΜΕ για την ενθάρρυνση και υιοθέτηση καινοτόμων, ψηφιακών, έξυπνων λύσεων και νέων τεχνολογιών, οι οποίες θα βελτιώσουν τη τουριστική επιχειρηματικότητα αλλά και την τουριστική προσφορά γενικότερα. Η παρούσα πρόσκληση αφορά επίσης την κατάρτιση πάνω στις επιχειρηματικές ανάγκες που χρειάζονται οι τουριστικές ΜΜΕ ώστε να προσαρμοστούν στις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.

Θα χάσετε αυτή την ευκαιρία;

Διαβάστε παρακάτω αν πληροίτε τις προϋποθέσεις.

Τι είδους
δραστηριότητες
χρηματοδοτούνται;

Το σχέδιο δράσης του δικαιούχου θα πρέπει να περιλαμβάνει προτάσεις που βελτιώνουν τη χρήση της ψηφιακής και έξυπνης τεχνολογίας, όπως η βελτίωση των εσωτερικών πρακτικών διαχείρισης δεδομένων, η υιοθέτηση καινοτόμων εργαλείων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, το blockchain (κατανεμημένος λογιστικός κατάλογος), το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT), ο εξορθολογισμός των διαύλων επικοινωνίας κ.λπ. Ως εκ τούτου, ο απώτερος στόχος είναι να αυξηθούν τα επίπεδα ανταγωνιστικότητας της ΜΜΕ σας, προσφέροντας πιο εξατομικευμένα, αποδοτικά και αποτελεσματικά τουριστικά προϊόντα και βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα των υπηρεσιών.

Αναλυτικότερα οι επιλέξιμες δραστηριότητες για το σχέδιο δράσης των ΜΜΕ περιλαμβάνουν:

• Κόστος ταξιδιού και αποζημίωσης για την ενεργό συμμετοχή και μαθησιακές δράσεις
• Επενδύσεις στην ψηφιακή καινοτομία
• Έξυπνα εργαλεία τουρισμού
• Συμβουλευτικές υπηρεσίες
• Βελτίωση των δεξιοτήτων για την ψηφιοποίηση της λειτουργίας των ΜΜΕ
• Προσαρμογή επιχειρησιακών διαδικασιών
• Επαυξημένη και Εικονική Πραγματικότητα, ανίχνευση πλήθους, εργαλεία βιώσιμου τουρισμού που βασίζονται σε drone και beacon (δείτε παραδείγματα εδώ)
• Άλλο

* Είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί ότι αυτό το πλαίσιο δραστηριοτήτων θα πρέπει να προωθήσει τη διακρατική και διασυνοριακή συνεργασία στον τομέα της ψηφιοποίησης, της καινοτομίας, των νέων τεχνολογιών και του έξυπνου τουρισμού.

Financial
support

Κάθε επιχορήγηση που ζητείται στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης υποβολής προτάσεων πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ των ακόλουθων ποσών:

• Ελάχιστο ποσό: 7.000 €
• Μέγιστο ποσό: 9.000 €

Η οικονομική στήριξη λαμβάνει τη μορφή κουπονιού. Το ακριβές ποσό του κουπονιού θα εξαρτηθεί από τον προϋπολογισμό που θα υποβάλει η ΜΜΕ στο έντυπο αίτησης και θα συμφωνηθεί σαφώς με τον αρμόδιο ΟΣΔ στη συμφωνία για το σχέδιο δράσης (APA).

Περιοδος

Χρονοδιαγραμμα

milestones

Περιοδος
υποβολης
αιτησεων
χρηματοδοτησης

Περιoδος
Αξιολoγησης
προτασεων

jun 22

jul 22

aug 22

sep 22

Ημερομηνια εναρξης υποβολης προτασεων
(1/6/2022, 10:00)

Ημερομηνια ληξης
υποβολης προτασεων
(1/9/2022, 18:00)

Περιoδος Διαπραγματευσεων
(Συμπληρωματικα εγγραφα,
διευκρινησεις, κτλ)

oct 22

Περιοδος υλοποιησης
Σχεδιων Δρασης

nov 22

Αποτελεσματα αξιολογησης και εναρξη υλοποιησης Σχεδιων Δρασης

Υπογραφη
Σημφωνητικων

Περιοδος
προπληρωμης
(75%)

dec 22

jan 23

feb 23

mar 23

apr 23

may 23

Αποδοχη ή Απορριψη
Συμφωνητικου

Προπληρωμη - το αργοτερο
30 ημερες μετα την υπογραφη
του Συμφωνητικου

Τριμηνη παραταση
υλοποιησης Σχεδιων
Δρασης

jun 23

jul 23

aug 23

Γραπτη αιτιολογηση
για 3μηνη παραταση
του Σχεδιου Δρασης
(εαν χρειαζεται)

Χρονοδιαγραμμα

milestones

jun 22

περιοδος
υποβολης
αιτησεων
χρηματοδοτησης

Ημερομηνια εναρξης υποβολης προτασεων (1/6/2022, 10:00)

jul 22

aug 22

sep 22

Περιoδος
Αξιολογησης
προτασεων

Ημερομηνια ληξης υποβολης προτασεων (1/9/2022, 18:00)

oct 22

Περιoδος
Διαπραγματευσεων

nov 22

Περιοδος υλοποιησης Σχεδιων Δρασης

Αποτελεσματα αξιολογησης και εναρξη υλοποιησης Σχεδιων Δρασης

Υπογραφη Συμφωνητικων

Περιοδος προπληρωμης (75%)

dec 22

Αποδοχη ή Απορριψη Συμφωνητικού

jan 23

Προπληρωμη - το αργοτερο 30 ημερες μετα την υπογραφη του Συμφωνητικου

feb 23

mar 23

apr 23

may 23

Τριμηνη παραταση υλοποιησης

Γραπτη αιτιολογηση για 3μηνη παραταση του Σχεδιου Δρασης (εαν χρειαζεται)

jun 23

jul 23

aug 23

This project has received funding from the COSME Programme (EISMEA)
under grant agreement No.101038190

Χ

ΕΤΑΙΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014-2020
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER ΜΕΣΑΡΑΣ
ΑΛΙΕΙΑΣ & ΘΑΛΑΣΣΑΣ 2014-2020
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER ΑΛΙΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER ΑΛΙΕΙΑΣ ΜΕΣΑΡΑΣ

Χ

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
& ΜΜΕ
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΗ
ΕΤΑΙΡΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
& ΜΜΕ
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΗ
ΕΤΑΙΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
2014-2020
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER ΜΕΣΑΡΑΣ
ΑΛΙΕΙΑΣ & ΘΑΛΑΣΣΑΣ
2014-2020
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER ΑΛΙΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Τοπικό Πρόγραμμα CLLD / LEADER ΑΛΙΕΙΑΣ ΜΕΣΑΡΑΣ